Forum klasowe, Pro0b
Tak więc drogie dzieci dziś opisze wam jak stworzyć własną postać i jak wygląda karta tejże postaci :) Nie jest to nic trudnego, wystarczy skopiować sobie to do oddzielnego tematu, gdzie opiszecie swoją postać :)
-------------
Pełne imię i nazwisko:
Profesja:
Wygląd:
Cechy charakteru:
Modyfikatory:
umiejętności klasowe:
-
siła:
wytrzymałość:
zręczność:
inteligencja:
szczęście:
umiejętności poboczne:
Krótki opis historii postaci:
Ekwipunek
--------------------------
tak więc:
Pełne imię i nazwisko: Wsadzacie tu co chcecie :p
Profesja: Wybieracie sobie co chcecie, np Sayiana albo innego Paladyna :p
Wygląd: czyli co masz na sobie, jaki masz wyraz twarzy, czy jesteś niechlujny, masz jakieś blizny lub odstraszasz ludzi swoim dziwnym zezem. Coś w ten deseń :)
Cechy charakteru: Tu uwzględniamy ogólnie pojęte wnętrze bohatera. Czy łatwo zawiązujesz znajomości, lub może jesteś outsiderem. Czy Masz jakieś fobie albo zrazy z dzieciństwa. No w każdym razie wiecie o co mi chodzi :)
Modyfikatory: czyli że na przykład jeżeli jesteś berserkerem z północy dostajesz odporność na zimno, łucznik zwiększone obrażenia od łuku, kusznik od kuszy, itp :p Maks 2
umiejętności klasowe: Każda profesja ma własne skille, np. Sayanie jako jedyni umieją zrobić kamehame ( czy jak to się tam pisze :p), thief chowa się w cieniu, łucznik może wypuścić parę strzał jednocześnie itp itd.
-
Pomiędzy te umiejętności rozdzielacie 100 pkt według własnego uznania
siła:
wytrzymałość:
zręczność:
inteligencja:
szczęście:
umiejętności poboczne:
Np. gotowanie, znajdowanie pułapek, urok, alchemia itp. (na początku max. 4, możesz dodać następną co 3 lvle)
Krótki opis historii postaci:
Wiadomo :p
Ekwipunek:
Co specjalnego masz na sobie :p Standardowo dostajesz ubranie zgodne z twoją profesją które sami sobie dobierzecie. Możecie nawet dopisać kolor :p
Mozliwe jest dodanie jakiegoś akcesoria, np wiadomo, że spodnie mają miejsce na pasek, więc jak go znajdziesz to dopisujesz koło spodni np + skórzany pas z ćwiekami :)
Głowa:|przedmiot klasowy lub puste, opcjonalnie jakiś znak rozpoznawalny w stylu blizna albo kolczyk w którymś uchu|
Szyja:|puste|
Tors: |przedmiot klasowy|
Lewa ręka:|przedmiot klasowy lub puste|
prawa ręka:|przedmiot klasowy lub puste|
Lewa dłoń:|przedmiot klasowy lub puste|
Prawa dłoń:|przedmiot klasowy lub puste|
Spodnie:|przedmiot klasowy lub pusty|
Stopy:|przedmiot klasowy lub pusty|
Plecy:|puste|
Ostatnio edytowany przez Vilq (2008-03-04 14:56:29)
Offline
Twój Stary! (Admin)
Zmieniłbym kilka rzeczy np:
1. Ja bym dał wszystkim na start po 20 do każdej umiejętności i co lvl + 10 pkt do rozdzielenia a nie odrazu 100 pkt bo przecież w czasie podróży nabywa się pewne umiejętności.
2.Niedługo zrobie liste skilli i technik więc z tamtąd będziecie wybierali 1 skill na start i po lvl-up'ie jeden. (xD) Pewne skille będą on jakiegoś lvl'a. Oczywiście temat z sugestiami powstanie także nie tylko ja bedę miał wkład w ekwipunek i skille.
3. co do ekwipunku... jw. tyle że nie dostajesz nowego wraz z lvl-upem tylko wtedy kiedy znajdziesz/kupisz sobie nowey ubiór
Offline
@przybi.
#1 to to jeszcze ujdzie, ale też trochę tak jak napiszę niżej. <- EHEH EDITA STRZELIŁEM o__O ~~~~~
#2 tutaj trochę ograniczasz czyjąś inwencję twórczą, bo przecież to jest czyjaś postać. i to ktoś wybiera jaką ona ma umiejętności, a jak zrobisz listę umiejętności i technik to wszystkie postaci będą takie same i monotonne. tibia off plax : )
Ostatnio edytowany przez ALVAR_ (2008-03-03 23:29:07)
Offline
Twój Stary! (Admin)
no ok z liczbą umiejętności to mozecie sobie dopasowac ale tak zeby w trakcie gry co lvl up + 10 pkt do rozdzielenia.
A co listy umiejetnosci to nie tibia plax tylko tak jest w tych rpg, zawsze są skille bo tak to sobie kazdy wymysli co tam chce i wymysli ile ataku ma zabierać. :f sam nie wiem.
Offline
Twój Stary! (Admin)
Dobra, jak chcecie grać w coś rpg'o podobne coś co znudzi wam się po tygodniu może krócej bo nie na długo będziecie chyba czerpać przyjemność z samego wymyślania historyjek, to prosze bardzo ale wtedy nazwa "rpg" traci sens... w każdym.. no może nie ale w większości rpg jest coś czym podczas gry można sobie "manipulować" i modernizować. Lvl - nie, HP - nie, Punkty umiejętności jak na początku tak na końcu, jedynie ewkipunek się wam będzie zmieniał. pozdro
Offline